עורך דין רשלנות רפואית בלידה

לידה זה תהליך מרגש ומדהים כאחד. לרוב הוא מסתיים בקריאות מזל טוב מאושרות ותינוק מצווח ובריא. אך למרבה הצער לא תמיד זה כך ולא פעם יד הצוות הרפואי בדבר. מה עושים? מגישים תביעה בגין רשלנות רפואית.

כל אישה שחוותה לידה תדע לספר לכם על רגעי המתח, על הכאבים הפיזיים המלווים את כל התהליך של הלידה, אך מנגד על האושר הגדול כאשר התינוק מגיח סוף סוף אל אוויר העולם ובכיו נשמע ברמה בחלל חדר הלידה. שווה כל הסבל, שווה גם המתח ובלבד להגיע אל הרגע הגדול והמדהים. אך מה לעשות שלא תמיד הלידה מסתיימת כך? ישנם מקרים אשר בהם בעקבות רשלנות רפואית מצד הצוות נותרת מצוקה כזו או אחרת לעובר והלידה מסתיימת בטונים מצערים. במקרים מעין אלו יש מה לעשות על מנת לקבל לכל הפחות את הפיצויים המגיעים ליולדת וליילוד על מנת שיוכלו לשפר ולתקן ולהעניק חיים איכותיים ככל האפשר למרות מה שארע בזמן הלידה.

מהי רשלנות רפואית בלידה?

כאשר אנחנו מדברים על רשלנות רפואית בלידה אנחנו למעשה מדברים על קשת רחבה של בעיות אשר עלולות להתעורר במהלך הלידה ואלו ידרשו מענה מקצועי מידי מצד הצוות הרפואי. כאשר דבר כזה קורה לא תמיד ישנו הצוות שמיומן להעניק את המענה המדויק ולא פעם קורה שההחלטה המתקבלת הינה שגויה לאותו מקרה. אילו היה את השהות ואת הזמן לגייס את הצוות הרצוי ניתן היה אולי להגיע למסקנות אחרות ולדרכי טיפול שונות, אך לאור הדחיפות כאמור לא תמיד הדבר מתאפשר. ישנם מקרים אשר בהם אנחנו בהחלט יכולים למצוא עילה לרשלנות רפואית כאשר ההחלטה שהתקבלה או אי נקיטת צעדים נחוצים הם אלו אשר גרמו לתוצאות הקשות.

פונים אל המומחים

כאן חשוב לדעת כי על מנת שאכן ניתן יהיה למצות את מלוא הזכויות, חובה לפנות אל אנשי המקצוע שידעו כיצד לטפל בתיק ואלו ידעו לייצג את הלקוח נאמנה.

כאשר האזרח הפרטי מתמודד מול גוף גדול ומבוסס כמו בית חולים, די קשה לו להוכיח את מה שיש לו להוכיח. המערכת הבנויה והיציבה לא תמיד מאפשרת לאזרח הקטן להשמיע את דברו ולהוכיח קבל עם ועולם כי הייתה רשלנות כלפיו. בדיוק לשם כך יש לפנות אל עורך דין המציע את שירותיו בדיוק בתחום הזה של רשלנות רפואית. רק כך ניתן יהיה למצות את מלא הזכויות.

Comments are closed.