עורך דין פלילי במרכז

כל אדם שיש נגדו חשדות ושהוגש נגדו כתב אישום, והיה ניסיון לסגור לו תיק פלילים במשטרה על ידי עורך דין פלילי בשימוע, עדיין שמורה לו הזכות לנסות ולהציג בפני בית המשפט סיבות וטענות לכך שלא יהיה נכון וצודק להרשיעו. זאת גם אם כבר הודה באשמה ובביצוע העבירה. אפשרות זו עומדת לזכותו בכדי שבהמשך הדרך, הנאשם לא יסבול מאות קין ולא יהיה חייב לשאת ברקורד של עבר פלילי במשטרה.

בכל מצב בו מוגשת נגדכם תלונה, והנכם מואשמים בביצוע עבירה פלילית או במעורבות בדבר עבירה, פנו לעזרתו של עורך דין פלילי. אישום בעבירות שכאלה, הן חמורות ביותר ומשמעות הדבר שיכולות להיות להן השלכות מידיות וארוכות טווח על חייכם. על כן, אם חלילה נקלעתם למצב שכזה, אל תחכו ואל תתמהמהו, פנו לעו"ד המתמחה בפלילים, לייעוץ וליווי מקצועי. ככל שתפנו לעורך דין מהר יותר, כך יהי עוד סיכוי שהוא יצליח למנוע בכלל את הגשת כתב האישום.

מוזמנים לחקירה במשטרה? היוועצו בעורך דין פלילי

אם אתם מוזמנים לחקירה במשטרה בעקבות תלונה נגדכם, חשוב לזכור ברגעי הלחץ שעליכם להיזהר מאוד בכל מה שאתם אומרים לחוקר המשטרתי בזמן החקירה. כל דבר שתגידו, גם אם בעיניכם הוא תמים, עלול יהיה לשמש נגדכם. הכרחי כי במקרה בו תתבקשו להגיע לחקירה בתחנת משטרה, תדרשו שימונה לכם, או שתמנו בעצכם עורך דין שילווה אתכם וידבר בשמכם. זוהי זכאותכם על פי החוק.

אך ורק עורך דין פלילי יוכל להעניק לכם ליווי משפטי הולם, והיו בטוחים שתזדקקו לכך בהמשך עם התקדמות ההליכים.

מדוע חשוב לפנות לעורך דין המומחה לתחום הפלילים

כמובן שיש חשיבות לעורך הדין בו תבחרו, לניסיונו בתחום, לרקורד שלו ולתחום התמחותו. ברור שעדיף ורצוי שעורך הדין יהיה בעל ניסיון רב מאוד בתחום המשפט הפלילי, משום שבניגוד לתחומים אחרים במשפטים, בפלילי אין 'שחור או לבן', יש תחום אפור נרחב מאוד, ועל עורך הדין להיות מנוסה דיו בכדי למצוא את השביל הטוב ביותר ללקוחותיו בערפל של התחום האפור, בו יש מקרים אשר ניתן לפרש ולנתח באופנים שונים.  עו"ד טוב ידע בדיוק כיצד להתמודד וכיצד לטפל בכל מקרה  ועם כל תרחיש שיכול לצוץ תוך כדי ההליכים בבית המשפט

וכמובן, לייצג אתכם בתביעה, מול גורמי המשטרה ובבית המשפט במידה והמקרה יגיע לכך. עורך הדין שלכם ידאג לטובתכם המרבית בהתנהלות עם הפרקליטות, ועם כל גורם נוסף.

Comments are closed.