החשיבות של פנייה אל עורך דין לתביעות ביטוח

אם הגעתם לקריאת שורות אלו, הרי שגם אתם נמנים מבין אינספור המקרים בהם חברות הביטוח פשוט מסרבות לתביעות המבוטחים, וזאת למרות שבתחילת הדרך נציג הביטוח פרש בפניכם את נפלאות הפוליסה שתעמוד לצידכם במקרה הצורך, ואף שילמתם את הפרמיה מידי חודש בחודשו. ובכן, אל ייאוש – פנו עוד היום אל עו"ד לתביעות ביטוח וממשו את זכותכם למימוש הפוליסה למרות כל הקשיים. מדוע זה כל כך חשוב? להלן כל המידע.

 

סיבות שכיחות לסירוב חברות הביטוח לתביעות

כאשר תיצרו קשר לראשונה עם עורך דין לתביעות ביטוח, הוא בוודאי יבקש לראות את מכתב הסירוב של חברת הביטוח כתוצאה מפנייתכם אליה. מכתבים אלו ע"פ רוב מנוסחים בצורה משפטית חדה וברורה, במשפטים קצרים ומנוכרים שנותנים לקורא את התחושה כי אין לו סיכוי בכלל לזכות בתביעה. ניתן להצביע על 2 סיבות שכיחות בהן משתמשות חברות הביטוח כאשר הן שוללות תביעה. האחת היא אי עמידה בקריטריונים של הפוליסה כאשר די באי עמידה בסעיף מאוד קטן וזניח על מנת שתזכו בשלילה. סיבה נוספת שכיחה לא פחות היא הפנייה לסייגים שנמצאים בדרך כלל בסוף הפוליסות. סייגים אלו מונים את המקרים בהם הפוליסה לא תהיה תקפה כגון מצב סיעודי שנובע משימוש בסמים, ביטוח תכולה שאינו מכסה תכשיטים וכו'.

 

באלו מקרים יעזור לכם עורך הדין וכיצד באפשרותו לעשות זאת?

כאשר נתקלים בסירוב של חברת הביטוח לאחר בקשה לתביעת הפוליסה אין להרים ידיים ולוותר, גם כאשר נדמה כי הסיכוי הוא קלוש. למעשה, עו"ד לתביעות ביטוח יכול לעשות עבורכם את כל ההבדל בין פוליסה עליה שילמתם לחינם, לבין קבלת הכספים וההטבות המגיעים לכם על פי חוק. ניתן לתבוע כל סוג של ביטוח לאחר קבלת סירוב כגון את הביטוח הלאומי ואף את הפוליסות הפרטיות שרכשתם דוגמת ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח נסיעות לחו"ל, אובדן כושר עבודה, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוחי בריאות, ביטוח סיעודי, ביטוח תכולת דירה ומבנה והרשימה עוד ארוכה. עורך הדין יכול לסייע לכם לאחר סירוב חברת הביטוח אך גם מלכתחילה, בשלבים הראשונים של התביעה, להשיג את כל המסמכים הרלוונטיים ולמלא את טופס התביעה בצורה מושכלת. דעו לכם כי מכתב שמצרף עורך הדין יחד עם טופס התביעה או בערעור לתשובה שלילית, מעלה את הסיכוי כי חברת הביטוח תסכים לדרישותיכם המלאות או לחלופין, תציע פשרה כך ששני הצדדים יהיו מרוצים. במידת הצורך ניתן להסתייע בעורך הדין על מנת לתבוע את חברת הביטוח בבית משפט השלום או בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

עוד חשוב להדגיש כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם תביעת ביטוח היא תוך ליווי מקצועי ומושכל של עורך דין המתמחה רק בכך. לא מומלץ כלל ועיקר להשתמש בשירותיו של עורך דין ש- "בין היתר" עוסק בכך, שכן מדובר בשפה מקצועית שאותה יש ללמוד ולהיות בקיא בה ולהיות בעל ניסיון בעמידה מול גופים גדולים שמנוסים בעצמם בהתמודדות עם תביעות, על בסיס יום יומי. לכן חפשו עורך דין לתביעות ביטוח מקצועי ומנוסה, ותוכלו להתמודד גם מול הגוף הביטוחי האימתני ביותר עד לקבלת הכספים המגיעים לכם על פי חוק.

Comments are closed.